22 Şubat 2015 Pazar

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM, 

  Sizlere almış olduğum bir iş teklifinden bahsetmek istiyorum. "LR HEALT & BEAUTY" ismini duymuş olmalısınız. Size biraz şirketten ve başarılarından bahsedeceğim; 1985 yılında Almanya- Ahlen'de alışılmadık şekilde başarı gösteren bir iş fikrinin temelleri atıldı.
    
   Bu iş fikri yüksek kaliteli parfüm, kozmetik ve bakım ürünlerini doğrudan satış yoluyla cazip fiyatlara sunarak hızlı bir biçimde dağıtım ortakları yapmaktı. Bu sistemin sonucu olarak LR Health & Beauty adını uluslararası bir marka haline getirdi. 

   LR'ın kendi sektöründe özel bir yere sahip olmasının sayısız sebebi var;
  • Yüksek kaliteli ürünler
  • Eşsiz uluslararası star konsepti
  • Rakipsiz prim sistemi
  • Benzeriz otomobil konsepti
  • Kişisel eğitim programı
ÜRÜN KALİTESİNDEN BAHSEDECEK OLURSAK;

  • Made in Germany kalitesi ile piyasaya sürülürler
  • Aloe Vera jel içecekler SGS institut FRESENIUS sertifikalıdır.
  • DERMATEST onaylıdır.

   Kısaca sizlere markayı ve ne kadar kaliteli olduğunu anlattım. Tabi ki bunlarla sınırlı değil. Ben bu iş teklifini kabul ettim. Size şiddetle bizimle çalışmanızı öneriyorum. Sağlıklı ürünler kullanmak ve ek gelir elde etmeyi kim istemez ki? O kadar çok insan tanıdım ki mesleklerini bırakıp bu işe başlamışlar. Yani ek gelir değil bu işle geçiniyorlar hatta eskiden kazandıklarının çok fazla üstünde. Yapamam demeyin deneyin ve neler olabileceğini görün. Bizimle çalışmak isterseniz bana ulaşabileceğiniz yerler

kirmizidankadin@gmail.com 

instagram hesabım; https://instagram.com/kirmizidan_kadin/

facebook sayfam;   https://www.facebook.com/pages/K%C4%B1rm%C4%B1z%C4%B1dankad%C4%B1n/404005596312687

twitter hesabım; https://twitter.com/kirmizidankadin
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder